Kérdésed van?

(+36) 70 6649963

Kövess bennünket

Gyakori kérdések

Vásárlás, szállítás, visszáru

Vásárlás menete

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak forintban értendők, bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem.

  1. A termék adatlapján kiválasztja a megfelelő méretet és a kívánt mennyiséget, majd rákattint a „Kosárba” gombra. Amikor a termék belekerül a virtuális kosárba, megtekintheti annak tartalmát
  2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra, mellyel visszakerül a webáruházunk főoldalára
  3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében
  4. Amikor minden kívánt terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár” dobozra vagy menüpontra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A kosárból a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával.
  5. Ha van érvényes kupon kódja vagy ajándék utalványa, azt a “kosár” oldalon a termék(ek) alatt tudja aktiválni, ezután az árakat aszerint a rendszer automatikusan frissíti.
  6. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált felhasználónk és belépett egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.
  7. A megrendelés leadásnak  lépései alatt figyelmesen nézze át, hogy az adatok a valóságnak megfelelnek-e, a fizetési opció és a szállítási opció értelemszerűen megeggyező módon van-e beállítva, majd utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
  8. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10 órától 17 óráig (minden nap) de legkésőbb 72 órán belül történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség megrendelés leadására (7/24), amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Át nem vett rendelést követően a személyes átvételt vagy a kiszállítást kizárólag online kártyás fizetés vagy banki átutalás mellett áll módunkban lehetővé tenni. A visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli! 

* Ha esetleg nehézséget okoz az online rendelés leadása, hétköznap 12 és 17 óra között, valamint szombatonként 12 és 14 óra között telefonon is jelezheted vásárlási szándékod a +36 70 664 9963 telefonszámon!

Áruházunkban biztonságosan fizethetsz, az alábbiakkal:
– bankkártya,
– banki átutalás,
– PayPal,
– utánvét.
Utánvét esetén a rendelés összege a kézbesítést végző futárnak fizetendő a csomag átvételekor. A futárnak fizethetsz készpénzben, valamint bankkártyával is: utóbbi esetben kérjük, hogy szándékod előre jelezd megjegyzésként a rendelés leadása során
Amennyiben a banki átutalást választod, 3 munkanap áll rendelkezésedre a rendelés összegének elutalására, ellenkező esetben a rendelést töröljük.
Utánvét esetén kérjük vedd figyelembe, hogy a rendeléseket a feldolgozásukat követően legfeljebb 3 napon át tároljuk, ezért rendelést akkor add le, amikor módodban áll a terméket 3 munkanapon belül átvenni.
Személyes átvétel során készpénzes, valamint bankkártyával, és utalványokkal történő fizetésre biztosítunk lehetőség. Az aktuálisan elfogadott utalványokat illetően érdemes előre érdeklődni elérhetőségeink valamelyikén.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Vevő a „Megrendelés”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. A Vevőt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a Vevő ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Szállítás

Az áruházban megrendelt termékek házhozszállítása Magyarország területén belül lehetséges, a kiszállításról a GLS csomagküldő szolgálat gondoskodik. A gyors és problémamentes ügymenet érdekében kérjük, hogy a rendelés során olyan címet és telefonszámot adj meg, melyen munkanapokon 8 és 17 óra között elérhető vagy.

Csomagpontra, csomagautomatába történő rendelés esetén a szállítási költség 1190 Ft (ennél a szállítási módnál csak bankkártyás, átutalásos illetve PayPallal történő fizetésre van lehetőség). 
A házhozszállítás díja 4990 Ft értékű rendelés felett a termékek méretétől, súlyától illetve a megrendelő postacímétől függetlenül 1390 Ft/csomag.
4990 Ft érték alatti rendeléseknél 1590 Ft szállítási költséget számolunk fel.
Az utánvét költsége egységesen 590 Ft
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt vizsgáld át – esetlegesen a terméke(ke)n észlelt sérülés esetén kérj jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Sérült csomagolással kapcsolatos utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a GLS futárszolgálatnak nem áll módjában elfogadni!

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

 

Visszaküldés és csere

Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, vagy nem lett jó a méret, van lehetőség a cserére. Írja meg emailben (info@setupshop.hu) mit szeretne mire cseréltetni, majd juttassa el a terméket címünkre.
Ha a probléma esetlegesen a mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor ez a költség természetesen minket terhel, ha a vevő figyelmetlenségéből adódott (pl.: rossz méretet adott meg), akkor a plusz költség őt terheli.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Csere esetén, kérjük mindenképpen egyeztessen velünk, hogy a csereterméket félre tudjuk tenni!

Amennyiben terméket küldenél vissza hozzánk, kérjük, hogy az alábbi címet használd:
the Setup Shop
9022 Győr, Árpád út 63/B
A cím mellett a biztonság kedvéért mindig tüntesd fel az e-mail címünket
(info@setupshop.hu), valamint a telefonszámunkat (+36 70 664 9963) is.

A visszaküldendő termék(ek)et (a dobozosakat is, pl. cipő) gondosan csomagold be, és feltétlenül mellékeld a termékhez a vásárlást igazoló számlát.
A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, ezért kérünk, ne küldj semmit utánvéttel.

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján az Eladó jótállásra köteles.
Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Gyors Kiszállítás

GLS futárszolgálat

Visszafizetési Garancia

15 napos visszáru garancia

Elégedett vásárlók

Google értékelés: ★★★★★

100% Biztonságos Fizetés

PayPal / MasterCard / Visa